Postanowiłem kontynuować wpisy dotyczące naszego dowsingu i ewentualnych możliwości oszust przez pokeroomy – jeżeli czytałeś część pierwszą, spokojnie pomiń wpis do niebieskiego przerywnika, natomiast jeżeli nie czytałeś części pierwszej najlepiej zacznij od początku.
CZ. I Pokerstars jest RIGGED – popieram!
Początek wpisu z części pierwszej:
„…W życiu każdego regularnego gracza każdego limitu przychodzi czas w którym coś niewidzialnego postanawia nas sprawdzić – rozliczyć z sumienności jaką pokazywaliśmy grając w texas holdem. Mam tutaj na myśli nic innego jak porządny, niesamowity, zwalający z nóg DOWSING..”
==========================================
Część II
W tej części chciałem zająć się nieco tematem samej uczciwości POKERSTARS, pojawią się również cytaty graczy „za” oraz „przeciw” RIGGED.
Od czego zaczniemy? Od samego źródła problemu, czyli króla oferującego pokera online – POKERSTARS:
„…„Gdy stawki są wysokie, warto poczynić wszelkie starania, aby zapewnić, żeby oprogramowanie zostało wdrożone z uwzględnieniem odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa i ochrony”. — Matt Schmid, Cigital, Inc.”
„…Zabezpieczenia w czasie gry:
Mamy wiele wbudowanych funkcji zapewniających bezpieczeństwo samej gry.
- Nasze oprogramowanie klienckie używa certyfikatów wystawionych przez własny urząd certyfikacji (CA, Certificate Authority) w celu uwierzytelnienia naszych serwerów.
- Nasz klucz certyfikatu CA ma długość 1024 bitów.
- Nasze oprogramowanie klienckie używa protokołu SSLv3 będącego standardem branżowym. Jest ono skonfigurowane do uwierzytelniania i generowania kluczy przy użyciu algorytmu RSA oraz do szyfrowania za pomocą algorytmu Triple DES (EDE3, w trybie zewnętrznego CBC). Obecnie używamy 512-bitowego klucza RSA, który według [1] jest wystarczający dla tajemnic krótko- i średnioterminowych (do kilku lat). Ponieważ aktualizujemy klucze prywatne serwera co trzy miesiące, zapewnia to duży margines bezpieczeństwa. Korzystanie z algorytmu Triple DES EDE3 do szyfrowania sesji jest uważane za jeszcze bezpieczniejsze.
- Żadne dane prywatne, takie jak karty, nie są nigdy przesyłane do innych graczy.
ZMOWA
Zmowa to forma oszustwa, w której dwoje lub więcej graczy sygnalizuje swój stan posiadania lub w inny sposób tworzy spółkę oszustów na szkodę innych graczy przy tym samym stole.
Chociaż z jednej strony łatwiej jest przekazywać informacje między będącymi w zmowie graczami podczas gry w pokera online niż w sali w budynku, znacznie trudniej jest uniknąć wykrycia, ponieważ po rozgrywce można zbadać karty wszystkich graczy.
Bez względu na stopień zaawansowania zmowy musi ona obejmować rozegranie rozdania, które zostałoby rozegrane inaczej, gdyby nie było zmowy. Nasze metody wykrywania wychwycą odmienne wzorce gry i ostrzegą personel działu zabezpieczeń, który następnie przeprowadzi dokładne sprawdzenie ręczne. Sprawdzamy również wszystkie zgłoszenia graczy o podejrzeniu zmowy.
Jeśli którykolwiek gracz zostanie uznany za uczestnika jakiejkolwiek formy zmowy, jego konto może zostać trwale zamknięte.
TASOWANIE
„Każdy, kto rozważa arytmetyczne metody generowania przypadkowych cyfr jest, oczywiście, w stanie grzechu”. — John von Neumann, 1951
Rozumiemy, że zastosowanie uczciwego i nieprzewidywalnego algorytmu tasowania ma krytyczne znaczenie dla naszego oprogramowania. W celu spełnienia tego wymagania i uniknięcia poważnych problemów opisanych w [2] używamy dwóch niezależnych źródeł rzeczywiście losowych danych:
- danych wejściowych użytkownika, łącznie z podsumowaniem ruchów myszy i mierzeniem czasu zdarzeń, zebranych z oprogramowania klienta;
- Quantis [3] – sprzętu generującego losowo liczby, opracowanego przez szwajcarską firmę ID Quantique, zapewniającego kwantową losowość jako źródło entropii.
Każde z tych źródeł samodzielnie generuje entropię wystarczającą do zapewnienia uczciwego i nieprzewidywalnego tasowania.
Najważniejsze informacje dotyczące tasowania:
- Talię 52 kart można potasować na 52! sposobów. 52! to około 2^225 (dokładniej 80 658 175 170 943 878 571 660 636 856 404 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 sposobów). Używamy 249 losowych bitów z obu źródeł entropii (danych użytkownika i kwantowej losowości) w celu osiągnięcia równomiernego i nieprzewidywalnego rozkładu statystycznego.
- Ponadto stosujemy konserwatywne zasady w celu wymuszenia wymaganego stopnia losowości; na przykład, jeśli dane użytkownika nie generują wystarczającej ilości entropii, nie rozpoczniemy następnego rozdania do chwili uzyskania wymaganej ilości entropii z RNG firmy Quantis.
- Stosujemy kryptograficzny algorytm mieszania SHA-1 w celu zmieszania entropii uzyskanej z obu źródeł i zapewnienia dodatkowego poziomu bezpieczeństwa.
- Utrzymujemy również generator pseudolosowy oparty na algorytmie SHA-1 w celu zapewnienia jeszcze większego bezpieczeństwa i ochrony przed atakami na dane użytkownika.
- Aby przekształcić strumień bitów w liczby losowe z wymaganego zakresu bez przesunięcia, używamy prostego i niezawodnego algorytmu. Jeśli na przykład potrzebna jest liczba losowa z zakresu 0–25:
- bierzemy 5 losowych bitów i przekształcamy je w liczbę losową z zakresu 0–31;
- jeśli ta liczba jest większa niż 25, po prostu odrzucamy wszystkie 5 bitów i powtarzamy proces.
- Na tę metodę nie wpływają przesunięcia związane z operacją modułu w celu wygenerowania liczb losowych niemających postaci 2n, gdzie n = 1,2…
- Aby wykonać bieżące tasowanie, używamy innego prostego i niezawodnego algorytmu:
- najpierw pobieramy losową kartę z oryginalnej talii (1 z 52) i umieszczamy ją w nowej talii — teraz oryginalna talia zawiera 51 kart, a nowa — 1 kartę;
- następnie pobieramy inną losową kartę z oryginalnej talii (1 z 51) i umieszczamy ją na wierzchu nowej talii — teraz oryginalna talia zawiera 50 kart, a nowa — 2 karty.
- powtarzamy ten proces do chwili, gdy wszystkie karty zostaną przeniesionych z oryginalnej talii do nowej.
- Ten algorytm nie podlega „złej dystrybucji tasowania” opisanej w [2].
Tasowanie w witrynie PokerStars zostało zweryfikowane przez firmy Cigital
PokerStars przesłało obszerne informacje o generatorze liczb losowych (RNG) do Cigital. Poprosiliśmy tę zaufaną firmę o przeprowadzenie dokładnej analizy losowości danych wyjściowych generatora RNG oraz jego wdrożenia do tasowania kart w witrynie PokerStars
Jak czytam wypociny w stylu , że nie opłacało by się oszukiwać firmie pokerstars to śmiech mnie ogarnia . Bogate kurwy walą wałki i tyle w tym temacie.
jak tak miażdżysz wszystkich skillem to na FT już powinieneś być tak nabudowany że ci flipy nie powinny być straszne tak btw
POKERSTARS JEST NA 100% RIGGED, nie słuchajcie pierdol.. o dowsing ludzi powiazanych z pstars. CHEATING MACHINE POKERSTARS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
UNREAL HANDS, ALL TIME DOWSING, BOTS etc.
Przeczytałam ze zrozumieniem. Uważam, że generowanie entropii z ruchów myszką, czasu reakcji i podejmowanych decyzji, jest na swój sposób obrzydliwe… Jak ktoś rozumie ten tekst (ja o dziwo zrozumiałam) to zrozumie co mam na myśli. Lepiej jak by brali warunki meteorologiczne na świecie.
Fakt, losowanie jest takie, że o ja pier… ;D Tle, że pomimo wszystko daje to pewną specyfikę i powtarzalność pewnych ogólnych schematów. Stąd grając długo np na PokerStars następnie przerzucając się na Party Poker, odczujemy różnicę w sposobie losowania.
Ciekawe co na to ramzes^^
Ja Ci powiem co : „KU**A to jest jakies bezczelne oszustwo, za kazdym razem jak dochodze do FT to odstaje bad beata, zawsze jak mam AA to przegrywam, jak mam 22 vs AK to zawsze spada A na river, przegrywam 99% flipow z czego 95% na FT, bo cala reszte turnieju miazdze wszystkich skill’em” – że tak zacytuję klasyka z WSOP : „How sick is that? How sick is that?!!” ]:->
Czekamy na odpowiedź samego zainteresowanego 😀
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.