Dzisiaj kolejny dzień PokerStars.com European Poker Tour w Kopenhadze. Do gry przystąpią wszyscy zawodnicy, którzy zachowali żetony po dniach 1A oraz 1B. W gronie 170 najlepszych pokerzystów będziemy mieli 4 naszych reprezentantów. Miejmy nadzieję, że Góral, Kielbax, Hajjer i Tomson nadal będą prezentować wysoką formę.
Poniżej zamieszczamy stoliki przy których rozpoczną dzisiaj walkę nasi reprezentanci:
Stół 23
1 David Figueroa
2 Wim Emo
3 Bill Chen
4 Tomasz "Tomson" Krzesiński
5 Michael Eriksson
6 Thomas Petersen
7 Mattias Richard Emil Ressner
8 Andreas Hoivold
9 Johan Lund
Stół 28
1 Martin Skovgaard Anersen
2 Markus Golser
3 Marcin "Góral" Horecki
4 Sonny Sareen
5 Mikael Norinder
6 Lasse Jeppesen
7 Anthony Chatelain
8 Nicolas Levi
9 Christina Orth
Stół 29
1 Claus Uhrskov
2 Jerzy "Hajjer" Hajdamowicz
3 Ulrik Pedersen
4 Luca Pagano
5 Kresten Nielsen
6 Brian Linnet
7 Timothy Vance
8 Johannes Korsar
9 Istvan Szikrai
Stół 32
1 Piotr "Kielbax" Paruszewski
2 Jannick Wrang
3 Erik Veld
4 Matthias Neu
5 Frederik Hostrup-Pedersen
6 Joseph Morneau
7 Erik Bodén
8 Jan Rune Olsen
9 Morten Holm
Przy stole Górala więcej żetonów od niego ma tylko Austriak Markus Golser ? 54,800. Jednak Góral ma nad nim przewagę pozycji więc miejmy nadzieję, że będzie potrafił wykorzystać korzystne losowanie.
Dziś zagra 170 zawodników, poniżej chipcount po dniach 1A i 1B, jak widać na razie turniej zdominowany jest przez gospodarzy.
1. Peter Eastgate 79 700 Denmark
2. Ola Brandborn 79 300 Sweden
3. Theo J?rgensen 75 900 Denmark
4. Mathias Andersen 71 600 Denmark
5. Stig Farholt 70 600 Denmark
6. Andreas Glannbro 69 700 Sweden
7. Nedin Musa 67 300 Denmark
8. Tommy Pavlicek 67 000 Canada
9. Dennis Naci Hansen 63 300 Denmark
10. Simon D?rslund 59 500 Denmark
11. Jan S?rensen 57 800 Denmark
12. Luca Pagano 56 400 Italy
13. Markus Golser 54 800 Austria
14. Johan Lund 51 900 Sweden
15. Allan B?kke 50 900 Denmark
16. Peter Kalsen Petersen 50 900 Denmark
17. Kristian Hasl?v 50 700 Denmark
18. Marcin Horecki 50 100 Poland
19. Tom Larsen 50 000 Denmark
20. Mattias Ressner 50 000 Sweden
32. Alexander Kravchenko 40 500 Russia
33. Bill Chen 40 300 USA
36. Gino Alacqua 38 900 Italy
52. Mike McDonald 32 500 Canada
62. Tomasz Krzesiński 29 200 Poland
112. Piotr Paruszewski 17 100 Poland
160. Jerzy Hajdamowicz 8 300 Poland
PokerStars.com EPT Kopenhaga – Hajjer out!
Zaczęli parę minut po 14, niestety zła wiadomość na początek. Odpadł Hajjer, mając pozycję rzucił allin z A T , wszyscy fold aż do dużego blinda, który niestety pokazał K K , na flopie 5 3 K , turn przyniósł nadzieję Q , i na river czekaliśmy na kiera bądź waleta? niestety spada 4 i pan Jerzy kończy swoją pierwszą przygodę z EPT. Należy jednak zaznaczyć, że był to pierwszy raz Hajjera kiedy grał na żywo! Jest to więc bardzo przyzwoity wynik i ze sporymi oczekiwaniami będziemy śledzić przygody pana Jerzego w następnych turniejach.
Góral sprawdza allin short-stacka mając AQ, niestety para czwórek się utrzymuje i Polak traci 9,000.
PokerStars.com EPT Kopenhaga – Godzina 14:40
Dobra wiadomość! Tomson został przeniesiony na inny stół i już w drugim rozdaniu zdecydowanie poprawił swój stan posiadania. Z późnej pozycji podbił do 2100, sprawdził gracz po jego lewej będący na Cut Offie i duży blind. Na stole spada Q 2 3 duży blind i Tomek czekają, a CO bije za 3,600, ogromny stack z big blinda robi pas, a Tomek po chwili namysłu call. Turn to T i Tomson znowu czeka, sprowokowany przeciwnik bije za 4,700 na co po krótkim namyśle Polak odpowiada allinem! Szybki fold od CO i Tomek ma już 44,400! Tomson potwierdził moje przypuszczenia, miał parę dam na ręce (i chyba wszyscy oprócz gracza po jego lewej o tym wiedzieli;)
Kielbax oddaje na razie blindy ma ok. 14,000 Góral ok. 40,000.
Zostało 150 graczy i 20 minut do następnego poziomu blindów.
PokerStars.com EPT Kopenhaga – Godzina 14:50
Następne dobre wiadomości gracz na UTG+1 podbił do 2,400 Góral będący na UTG+2 zrobił call, reszta fold i na flopie wychodzi A 9 8 , obaj gracze czekają, a na turn spada kolejny kier Q . UTG+1 czeka, a Góral bije za 3,000 i zostaje sprawdzony. Na river spada J i obaj gracze czekają, Góral pokazał T9o! i zgarnął pulę mając strita! Jak widać ręka ta jest dla niego w Kopenhadze szczęśliwa.
Tomson również wziął mniejszą pulę i obaj z Góralem mają po ok. 50,000! Kielbax jedzony przez blindy ma ok. 12,000.
Za 10 minut kończą się blindy 400/800/100 i zaczynają 500/1000/100.
PokerStars.com EPT Kopenhaga – Kielbax Out!
Niestety Kielbax pożegnał się z turniejem, UTG+1 zagrał swojego allina, który pokrywał Polaka, ten z małego blinda sprawdził i pokazał A K , przeciwnik 6 6 więc coin flip. Niestety flop mógł tylko zirytować K 9 6 nie mówiąc już o turnie 6 , river bez znaczenia 4 , kareta szóstek eliminuje kolejnego Polaka.
Dobrze radzi sobie za to Tomson, który ma już 57,000! Góral ponad 40,000.
Po godzinie gry odpadło aż 35 zawodników, właśnie wzrosły blindy. Średni istack 34,074.
PokerStars.com EPT Kopenhaga – Godzina 15:50
Nasi obaj gracze, którzy zostali na polu walki radzą sobie w dalszym ciągu bardzo dobrze. Tomson ma ok. 55,000 a Góral ok. 53,000. Ten drugi wygrał kilka rozdań przed flopem zabierając blindy i reraisując próby kradzieży jego dużego blinda. Obydwaj mają wiec porządne stacki ? średni wynosi 39,316 ? i solidny image u przeciwników.
Za kilka minut zacznie się pierwsza dziś przerwa, jak na razie gracze odpadają w wysokim tempie ? zostało 116 zawodników. Gra będzie się toczyć do wyłonienia 40 najlepszych(tyle jest miejsc płatnych) bądź przez 8 poziomów blindów.
PokerStars.com EPT Kopenhaga – Godzina 16:50
Po pół godzinie gry na nowych blindach 600/1200/100 sytuacja Polaków praktycznie się nie zmieniła, trochę oddał Tomson, który spokojnie gra swoją grę, obaj mają w okolicach 50,000 średni stack wynosi 43,000 w stawce 106 zawodników.
Bardzo możliwe, że liderem jest obecnie Trond Eidsvig, laureat nagrody Scandinavian Poker Awards dla najlepszego debiutanta. Nie widziałem całego rozdania, natomiast na stole leżało 4 Q 3 7 8 , a w puli ponad 50,000 kiedy jego przeciwnik zagrał za kolejne 25,000. Po chwili namysłu młody Norweg ze świetnym readem sprawdził mając KQo, które wystarczyło na blef z KJo przeciwnika.
PokerStars.com EPT Kopenhaga – Godzina 17:20
Jedenasty poziom blindów, a trzeci dzisiaj za nami, właśnie zaczął się nowy level 800/1600/200 zostało 91 graczy, średni stack to 50,549.
W obozie Polaków małe zmiany, Tomson, który ma kompletne bezkarcie spadł do ok. 37,000 a Góral ma już 60,000 miał prawie 65 tysięcy ale tuż przed zmianą blindów zagrał za 3,600 i nadział się na allina od gracza mającego również duży stack. Za godzinę przerwa na obiad.
PokerStars.com EPT Kopenhaga – Przerwa Obiadowa
Zaczęła się przerwa obiadowa, miejmy nadzieję, że krótki odpoczynek dobrze zrobi Góralowi. Jak na razie mimo złego samopoczucia gra bardzo dobrze, wyczuł słabość w podbiciu jednego z graczy i przebił z 4,000 na 14,000 mając AJ. Co innego Tomson, któremu nie wyszła kradzież blindów przed przerwą i jego stack zmalał do 31,500, Góral ma ok. 60,000.
Pozostało 76 graczy, średni stack to 60,526, a blindy po przerwie 1000/2000/200.
PokerStars.com EPT Kopenhaga – Góral Out!!!
Wielki pech Górala! Preflop przeciwnik podbił do 6,000 Góral przebił do 16,000. Na flopie spada J 6 J , przeciwnik czeka, Góral zagrywa allin i dostaje instant call. Gracz siedzący na prawo od Polaka pokazuje J 9 , a Góral parę asów? niestety turn i river to nic nie znaczące blotki i Góralowi zostało ok. 3,000 żetonów. Chwilę potem jego J7o przegrało z A4 i występ Górala na EPT w Kopenhadze się zakończył.
Zaraz po przerwie wygrał ważne rozdanie Tomson i poprawił swój stan do ok. 45,000.
PokerStars.com EPT Kopenhaga – Tomson Out!!!
Koniec Polaków na EPT w Kopenhadze! Ostatni z nich, Tomson odpadł przed chwilą w okolicach 60. miejsca. Najpierw będąc na dużym blindzie sprawdził allina od gracza, który grał przy tym stole pierwsze rozdanie, gracz ten pokazał parę asów, Polak parę dziewiątek. Flop K T 3 , turn 6 river 8 i Tomsonowi zostało zaledwie 6,700. W następnym rozdaniu jeden z graczy podbił do 7,000 Polak wrzucił swojego allina, a rozgadany zawodnik pochodzenia arabskiego przebił do 35,000. Ten, który pierwszy podbijał spasował, a Polak pokazał parę szóstek, jak się można było spodziewać przeciwnik pokazał monstera ? KK i stół znowu nie przyniósł żadnej zmiany.
Zostało pół godziny do ostatniej dziś przerwy i 58 zawodników
PokerStars.com EPT Kopenhaga – Godzina 21:30
Nie to żebym uważał, że inne poker roomy są słabe czy nie mają gestu, ale PokerStars w każdym razie jest na poziomie i dba o dziennikarzy ;). Dziś znowu zostaliśmy zaproszeni na małe co nie co, a że Polacy odpadli z turnieju to nie pozostało mi nic innego jak zabawić tam kilka minut i przynajmniej dowiedzieć się co w trawie piszczy.
W pokoju z poczęstunkiem zapewniono nam atrakcję w postaci prawdziwego magika!! To co on robił z kartami przeszło ludzkie pojęcie i gapiłem się na niego z głupim uśmiechem na twarzy nie dowierzając. Pisząc to słucham jak połowa Press Roomu również zastanawia się jak on to robił. Sprawiał, że podpisana przez jedną z przyglądających się osób karta(nie do podrobienia) znajdowała się tam gdzie chciał!
Jeśli chodzi o ten duży turniej w Danii, który przeżywa teraz środowisko pokerowe w Europie to zostało 54 murujących się zawodników i półtorej godziny gry przed nami, blindy 1500/3000/300, a średni stack 85,158.
PokerStars.com EPT Kopenhaga – Parę słów o magiku
Magik zapewne miał imię, wątpię żeby rodzice go tak okrutnie potraktowali nie nadając mu imienia, ale nie wpadłem żeby zapytać, bo i po co. To co robił to wkładał do środka talii kartę podpisaną przez kogoś z niewielkiej publiczności, a później znajdował albo u siebie w ubraniu albo gdzie indziej. Mnie rozwaliło jak trzymał talię w jednej ręce, a drugą zaczął wyjmować karty po kolei z kieszeni w spodniach, w końcu w drugiej ręce pokazał tylko podpisaną kartę, a w kieszeni miał całą talię! Wszyscy stali tuż przy nim, pół metra max i nikt nie odwracał wzroku, a nikt nie wie jak i kiedy! That was really sick!!!
Jeśli idzie o turniej to pan Jerzy pokazał mi gracza, który jeszcze dziś miał stacka w wysokości 3,000 i był zmuszony do allina z QT przeciwko AJ, na river spadła ratująca go dama? a teraz ma prawie 200,000. W pokerze jak w futbolu, dopóki piłka w grze?
Ledwo przy życiu utrzymuje się sympatyczny Włoch Gino Alacqua, średni stack mają Alex Kravchenko oraz Luca Pagano.
47 graczy, właśnie zaczął się ostatni etap blindów 2000/4000/400.
PokerStars.com EPT Kopenhaga – Wszyscy już w kasie
Na dwie minuty przed końcem wyłoniona została 40. graczy, którzy wystąpią jutro. Faza bubble była dosyć długa i uchowały się 3 alliny shortów, najpierw gracz z J 9 (?) zagrał allin i został sprawdzony przez parę dych, które zostały przełamane przez tą niefartowną rękę. Później zwycięsko wyszedł z pojedynku AKvs99 dzierżący tą pierwszą rękę Gino, następnie uchowało się QJo przeciwko AKo z damą na Riverze. Dopiero KJs nie dało rady AKo gracza, który ok. godziny wcześniej wygrał swojego allina z tą ręką przeciwko parze asów!(QJT na flopie)
Zapraszamy na jutrzejszą relację z dnia 3, niestety bez udziału Polaków.
żadnego docinania Marcin , po prostu zadałem kiedyś pytanie ,nic więcej
WOW, dzieki znafca Antyfana 🙂 docinki docinkami ale przynajmniej o pokerze masz troche pojecia 🙂
ten kto twierdzi ,że Góral źle rozegrał tę rękę ma chyba nierówno pod sufitem …..
Dzieki:)
W analizie jest pierwsze podbicie i pelne stacki 100B. W turnieju jest to 3bet i male stacki (26BB). Wielkosci stackow maja kluczowe znaczenie przy okreslaniu podbic, tak aby przeciwnik sprawdzajac zrobil blad nie majac odpowiednich Implied Oddsow. Przy malym stacku nie oplaca mu sie sprawdzac bo trafijac reke i tak duzo nie wygra. Dlatego podbicia sa mniejsze przy grze short stackow (lub pozno w turnieju) w porownaniu do gry deep stack (100BB).
Jak juz wszyscy ochlona:) moze ktos wytlumaczy jak przegrane rozdanie Gorala ma sie do jego analizy z poker1.pl z 2007/17 “Pechowe asy”. Wiem ze obie sytuacje sa troszke rozne ale jednak wydaje sie ze troszke za male podbicie… BBx8 w turnieju w analizie z poker1 to podbicie mialo wynosic nawet BBx20. Pytam sie w celach czysto edukacyjnych:)Goral trzymam kciuki w nastepnych truniejach:)
“Mistrzowie Freeroli niech sie najpierw na EPT zakwalifikuja a potem krykutyja. Koniec tematu, nie ma mnie do przyszlego tygodnia”Każdy człowiek to odbierze, że nie ma Cię z powodu tych “freelolowców” i NIKT się nie domyśli, że powodem zniknięcia na tydzień jest tragedia rodzinna.
Mam jakieś odczucie, że wypowiedziałwm się w złym stylu i w złym czasie wiec dodam – choć zapewnie nic to nie zmini – przepraszam.
i z ktorego to powodu jestem juz od dawna w Polsce zamiast grac cash games w Kopenhadze…
@daniz, czy smierc w rodzinie jest wystarczajacym powodem dla ktorego mozna chciec zniknac ze strony na tydzien?
GG Góral, nie pierwszy to i nie ostatni EPT, odpocznij się nie przejmuj 🙂
czytając relację z rozdania, w którym Góral odpadł, pomyślałem – ul, zagrałbym dokładnie tak samo. Raise do 18K byłby już za duży, nie mówiąc o bezsensownym 25K przy stacku 60K. Moim zdaniem all in mogłyby zagrać tutaj osoby którym bardzo zależy aby się doczłapać do kasy, a nie walczące o FT. Walcząc o zwycięzctwo trzeba czasami podjąc ryzyko, które mając w ręku AA i jednego przeciwnika było naprawde niewielkie. Często widziałęm akcje, w których osby z AA robiły mini raise – wtedy możemy mówić o błędzie (np. na ept w-wa po moim raise z JJ jakaś pani wrzuciłą mini raise z AA i flop J high). O ile jeszcze dyskusje o wartości podbicia da się zrozumieć, to teksty o spasowaniu AA przy tak bezpiecznie wyglądającym flopie, gdzie mamy jednego przeciwnka i 35K w puli są tak chore że aż szkoda komentować.
GG Góral!
Bez braku szczęścia nie wygra się żadnego turnieju 🙂 bo same umiejętności to na turnieje za mało 🙂 Śmieszą mnie tutaj komentarze typu jeden mówi że źle zagrał z AA, drugi że ktoś jest za stary i nie ograny na live, trzeci myśli że każdy w Polsce tnie tylko freerolle 🙂 Zazdrość i ogromna zarozumiałość to nasza cecha narodowa 🙂
Najgorsze Polaków przywary wypływają nawet tutaj…Sami q..wa “miszczowie”, szkoda tylko, że w krytyce a nie przy stole…
jak wyzej. cokolwiek sie stalo nie powiem zlego slowa bo nie smiem sie nawet rownac z goralem. no ale zyjemy w Polsce a tu kazdy chce byc wazny 😛
Ludzie, wy naprawde myslicie ze ogladnięcie paru serii HSP/PAD, przeczytanie Doyla i Harringtona + obejrzenie parunastu instrukcji na cr zrobi z Was mistrzow. Sami profesjonalisci :/ Jak dla mnie to ochloncie troche i przyznajcie racje temu, ktory jednak lepiej od Was zna gre.
a ja po raise do 6 k rywala z moim AA bez wahania zagralbym allin i bym to rozdanie wygrał 😛 cokolwiek sie stalo Goral bledu nie popelnil. mozna bylo odpuscic na flopie tego allin ale jak sie chce cos osiagnac to nie mozna pozwalac sobie na takie straty zetonow z AA na rece. a gosciu z J9 ktory sprawdza w tej fazie turnieju reraise to naprawde mogl liczyc tylko wlasnie na takiego glupiego farta.
Łaska kibiców na pstrym koniu jeżdzi.
Dla mnie Góral rozegrał te AA fantastycznie.
A kurwica też by mnie złapała, gdyby “freerolowcy” dawali mi nauki, że AI w tej sytuacji jest własciwy, hehe.
Chyba się Miruś trochę zagalopowałeś, ochłoń odrobinę, bo mam wrażenie, że zazdrość przez Ciebie przemawia.
on chciał zarobić jak najwięcej i jego pazerność została solidnie ukarana. I dobrze, bo za taką butę i wywyższanie się mu się należało. Trochę więcej pokory, bo tracisz dużo kibiców, a nie jesteś jakimś fantastycznym graczem w pokera, naprawdę nic wielkiego nie osiągnąłeś, a zawodnik Mcdonald, z którego tak się ostatnio śmiałeś, może na Ciebie tylko nasrać z góry, bo widocnie nie dorastasz mu do pięt o nasz wielki góru
takie chimeryczne wypowiadanie się “nie ma mnie tydzień” to też oznaka wody sodowej. Bo znaczy to dla mnie tyle – NIE CHCE MI SIĘZ wAMI GADAĆ.Oczywiście biorę poprawkę na texty Gorala – bo wiem jakie emocje wywołuje taki wylot z turnieju. BĘDZIE LEPIEJ.
@Mirus – Akurat z punktu widzenia Teorii Pokera to Góral rzeczywiście zarobił na tym rozdaniu ponieważ to jego rywal popełnił błąd. Jeśli Ty natomiast nie rozumiesz tego to trudno.
@Daniz – Dyskusja czy Góral zagrał dobrze, źle, czy mógł lepiej ma sens, ale gdzie Ty Daniz widzisz wodę sodową??
W przyszłym tygodniu Góral przygotuje raport z wyjazdu i wyjaśni wtedy wszystkie wątpliwości i będziecie mogli o tym podyskutować, a na razie prosiłbym żebyście dali spokój, bo Górala i tak przez kilka dni nie będzie przed kompem.
Goral napisał wszystko co miał do powiedzenia i napisał KONIEC TEMATU. Zatem dalsze drążenie tematu to tylko marna prowokacja. Zagrajcie na EPT i udowodnijcie, że jesteście cudowni i wspaniali.
“Zpunktu widzenia teorii pokera zarobilem w tej rece zetony.” – no z pewnością, szkoda tylko, że jesteś wyjebany. Troche pokory dla fishów hahaha
Grałem raz freerol z pulą nagród 100 000 $ i za wylot na 9 miejscu dostałem 1000$. Pamiętam freerol na Titan Poker do wygrania był okrągły MILION dolców. Mnie nie obraziłeś więc przeprosiny jak dla mnei wydają się zbędne. Ludzie (łącznie ze mną) są strasznie wyczuleni na TWOJE słowa – w każdym zdaniu podświadomie doszukują się potwierdzenia ze odwaliła Ci woda sodowa. Mógłbym pisać dalej – ale przecież to co piszę masz głęboko w d. – nie prawda ?
Gościu miał “czutkę” więc pewnie i 24k by dopłacił. GG Góral, suma szczęścia = 0 więc kiedyś na pewno się odwróci 🙂
Świetna puenta :D:D
po opisie ręki chyba każdy wie, że jest sto lat za murzynami…
Myśle że tak, bo napewno Góral nie spodziewał się u rywala J9, tylko przynajmniej jednej z kart którą wymieniłeś
Po pierwsze podbilem troche wiecej niz 16k (dorzucilem pare setek). Po drugie AA to jest jedyna reka w tej sytuacji, z ktora chcemy miec solidna akcje. Na EPT zetony nie spadaja z nieba. Ludzie nie zrobia wielkich bledow, wiec nalezy im takie oddsy dawac aby robili mniejsze bledy. Zagralbym to rozdanie dokladnie tak samo przeciwko temu graczowi milion razy i bylbym na solidnym EV+. Jestesmy TYLKO 26BB deep a nie 100BB! Od 3 godzin nie bylo ani jednego sprawdzonego 3beta (push or fold). Gosc z para musi trafic seta i nie ma oddsow (trafia flop 1:8 a Implied Oddsy ma tylko 1:6). Gosc z 2 roznymi kartami musi trafic na mnie minimum kolor, tripsa, strita lub dwie pary (a ktorymi wcale nie ma duzej przewagi), laczne prawdopodobienstwo na trafienie tych ukladow jest jeszcze mniejsze niz trafienie seta z para, a wiec oddsy ma jeszcze gorsze. W dodatku nie ma pozycji. Jeszcze raz podkreslam, kazdy dobry gracz pasuje w tej sytuacji wszystkie niskie pary i wlasnie karty typu J9. Natomiast pushuje duzo szerszy zakres niz gdybym podbil do 24k (bo jestem commited). Kazde sprawdzenie przez przeciwnika jest jego bledem. Zpunktu widzenia teorii pokera zarobilem w tej rece zetony.Co do flopa i puli 35k. Byly dwie w kolor wiec przypadkowemu FD nie chce dac drawow. Dwie wysokie i tak mi nie zaplaca. Robiac allina reprezentuje zakres duzo wiekszy niz tylko AA, bo tez AK, AQ i random 3betowe rece. Dzieki temu villain popelniajacy blad i sprawdzajacy mnie z czyms w stylu 88,99 moze sie nabrac i zrobic Hero call, a juz KK czy QQ wydaje sie monsterem. Kazdy bet ponizej allina sugeruje ogromna sile mojej reki wiec odpada. Obawiac sie waleta przy dwoch na stole? OMG ten flop jest o niebo lepszy niz Q84 bo prawdopodobnienstwo na seta spada niepomiernie. Biore tego flopa w ciemno w tej rece za kazdym razem. To ze trafil random stupid hand? To byloby “results oriented” Sugerowanie sie wynikami jest bledem. Kazda rzecz w tej rece zrobilem poprawnie od poczatku do konca aby zmaksymalizowac EV zetonow i EV$ wygranej w turnieju.GoralSorry za freerolowcow.
Myślisz, że przy flopie z A lub K by go zestackował? Oczywiście tylko z jednym J lub 9 na flopie.
Ja bym zabetował do 18k w tym przypadku, natomiast jesli chodzi o zagranie Górala, to poprostu myśle że bardzo chciał zobaczyć oponenta w rozdaniu, a fakt że zostawił mu odsy do sprawdzenia to jedynie pogodzenie się z kilkunasto procentowym prawdopodobienstwem ze to wjebie, które ponieść musiał jeśli chciał go zestakować.
przegrywac to trzeba umiec…
Goral ty piszesz jak sie powinno robic ale teraz tylu ludzi gra w pokera ze nie mozesz oczekiwac ze beda grali tak jak w ksiazkach. Poprostu ludzie graja czesciej na wyczucie a nie zgodnie z matematyka. Matematyka to nie wszystko
Goral, spokojnie, spokojnie. Rozumiem, że mozna być lekko stiltowanym po takim rozdaniu na takim turze, ale wytłumacz jedną sprawę: skoro “do 24k to sie nigdy nie 3betuje po raise do 6 nawet na full stackach cash short handed”, to się wali all-ina na
flopie JJx (rozumiem na flopie Q82)?! To dlaczego nie zrobić pusha nawet do 30K PF jeśli mieliście prawie takie same staki? Sprawdzi Cię KK i może AK/QQ. I sprawa prosta.
Nie jestem nawet w połowie tak dobrym graczem, jak Ty, ale AA jest ręką trudną do spasowania i jest to truizm. Ergo push -> szybkie zakończenie rozdania, reraise nie za mocny -> ryzyko -> możliwość pasu.
A gościu, który Cię ograł to IMO fish w trzy dupy. Zaryzykować 1/3 stacka z taką ręką bez pozycji?
Zresztą oba zajebiste 🙂
Bardziej pasuje chyba ten:
http://www.youtube.com/watch?v=nWYfcOi7cpM&feature=related
Filmik Goral dla Cieie na poprawe humoru…http://youtube.com/watch?v=VCH6n-OGSJA
Goral pozytywne myslenie i wyciagaj wnioski a kiedys wygrasz to EPT:)) Pozdrawiam
a co to znaczy krykutyja?? 🙂
Góral, sorry, ale uważam, że zrobiłeś błąd i tyle. A traktowanie ludzi, którzy ci kibicują od paru turniejów EPT per “mistrzowie freerolli” sympatii tłumu ci nie zjedna. Wiem cos o tym, bo to podobno ja obrażam tłumy… Radzę poczytać artykuł na PokerTexas o pokerowym ego…
gg Góral. shit happens…
Ja to zwykły fisz jestem, ale czemu nie zgrać wyżej? Nie chodzi mi o wyciągnięcie graczy z KK-JJ na kasę, ale o wywalenie śmiesznych rąk z rozdania. Na jakich byliście pozycjach?PS. Nie jestem mistrzem freerolli, zawsze wylatuję z nich na max 2 poziomie 😉
“Mistrzowie Freeroli niech sie najpierw na EPT zakwalifikuja a potem krykutyja.”To sie nazywa przegrywac z klasa.
o lol przez przypadek napisalem jako Jack, sry Jack, niech ktos to usunie
Bzdury gadacie, do 24k to sie nigdy nie 3betuje po raise do 6 nawet na full stackach cash short handed. Ja mialem 55k on 52k. Dokladajac 10k do 16k zostawalo mu 36k. W tej fazie turnieju na AA inaczej grac sie nie da. Allin to marnowanie karty. Jak podbije do 24k to mi sie odwinie tylko z KK (moze AK). A jak podbije do 16k to wiele rak slabszych sie odwinie. Call w jego przypadku do czysty fishing, jedyna reka, ktora dobry gracz na jego miejscu calluje to AA dla pulapki. Reszta to push or fold. Reka Unlucky. Mistrzowie Freeroli niech sie najpierw na EPT zakwalifikuja a potem krykutyja. Koniec tematu, nie ma mnie do przyszlego tygodnia.
Rozegranie asów przez Górala uważam za mocno dyskusyjne. W tej fazie turnieju nie ryzykowałbym aż tak bardzo i zagrał około 20-24k. Wtedy przeciwnik albo robi fold, albo allin. Oba rozwiązania dobre. Przy foldzie Góral miał pewne 11k, co przy stacku około 60k, który posiadał jest i tak dobrym zyskiem. A tak oddsy “kazały” sprawdzić to podbicie i pech chciał, że trafił. Jakby miał draw do koloru czy strita też pewnie by zagrał allina, bo juz musiał być w tym rozdaniu. Więc moim zdaniem niestety to błąd Górala…
Wyobrazcie sobie zasiasc z takim magikiem do stolu. Przeciez jakby rozdawal to bym foldowal pf nawet asy. Wiadomo by bylo ze na flopie dostane karete, a on na riverze royal flusha ;).
opisz tak mniej wiecej co gość robił :)może filmik gdzieś będzie…
czy owy magik mial jakies imie?
Moim zdaniem i tak świetny wynik, gratuluję Góral Tomson, Kiełbax i Hajjer. Nie ma co ukrywać jedyn aszansa na wygraną to nasze “Pokerowe Zakopane” czyli EPT Warszawa, gdzie liczba Polaków na liście startowej wyniesie jakieś 10% całości. W pozostałych Turniejach nasze nędzne 1% (4 Polaków na 400 startujących) może nie zostać statystycznie “wylosowane” do FT nawet w najbliższej dekadzie. Marzec musi być Polski! GL
no problem
A mnie zastanawia jak to tompson mogl sprawdzic alina pre flop z para 99, na co on liczyl? przeciez w najlepszym razie mialby coinflipa, dla mnie to jest dramat, a goral wedlug mnie zagral bardzo dobrze, w takim turnieju nieraz trzeba lekko zaryzykowac aby moc usiasc na FT
Ja patrze na relacje na pokernews… a one sa troszke rozbiezne 😉 Wedlug tamtych informacji: “Tommy Pavlicek open-shoved for 30,800.”
“…and Pavlicek doubled up to 67,600 while Krzesi?ski was crippled, with only 6,400 left.” Za skromna dezinformacje przepraszam 🙂
“karvo tylko ten koles nie mial 60k w stacku, a okolo 14k-15k ;)” Drobny chochlik z tego co widze to 30k
romus nie widze ich na zywo tylko opieram sie na tym co moderaor na pisz en aforum tomson miał 45 K i zostłąo mu 6700 to ajkie koles mail 14 czy 15 K , jezeli by tyle miał to zostła by tomsonwio 30 K
Co tu rozkminiać. Góral chciał z tej ręki wyciągnąć jak najwiecej, miał pecha. Jakby wyszło każdy by się zachwycał( patrz dzisiejszy artykuł Dobry dzień Phila Iveya).
Zgadzam się z Pawciem, iż ten raise był zbyt niski.
Moim zdaniem 20-25K.
Goral zagrał, chcąc pewnie wydoic jak najwiecej z asow. Ale flop juz był, delikatnie mowiac, nieciekawy.
Wg mnie nie rozgrywając asów ultraagresywnie, trzeba umieć je zrzucić (jak np. Cunningham), albo odpada się z turnieju, jak Bartek na Karaibach (on miał mnie scary flopa), albo teraz Góral.
Z drugiej strony nie wiem, jak ten gościu mógł sprawdzić tego reraisa do 16K. Na mnie by to starczyło:)
BTW szkoda, wielka szkoda, bo mu mocno kibicowałem.
no to pograli chłopaki czas zbierac zabawki i wracac do pisakownicy 🙂
karvo tylko ten koles nie mial 60k w stacku, a okolo 14k-15k 😉
Zgadzam sie z tym, ze podbicie bylo za male. Ale moze to bylo celowe? Czasami podejmuje sie takie ryzyko. Moze Goral liczyl, ze gosc ma pocket pare i uderzy all-in?
Zgadzam sie z Pawciem, za malo preflop, 23-25k mysle optymalne.
no i widiecie koles si eni epierodl..ł tylko dostął dwa asy zawalil all i pech chciał ze tomson dostał pare 9 i go sprawdził
już nie…
no nie bardzo jest jeszcze Tomson…
Pawcio nie napinaj sie tak bo ci zwieracze pierdolna 🙂
Skoro Pawcio napisal ze dał ciała w tym rzdaniu bo dał oddsy leszczowi na cola z niczym to znacyz ze dał ciała – oczywiste
wcale nie musial sie podwajac na sile mogl zgarnac blindy si spokoj gramy dalej stala zlego nie mial
szkoda 🙂 na szczescie jeszcze jest tomsOn
Indy gdybać możemy zawsze, ale w tym wypadku gość dostał od Górala tak dobre oddsy, że chociaż jego call można nazwać dyskusyjnym to jednak nie beznadziejnym. A jednak grając w pokera chodzi nam o to, żeby to nasi przeciwnicy popełniali jak największe błędy. Poza tym tak jak napisałem biorąc pod uwagę stack Górala (ok. 60,000) wygranie 11,000 jest już i tak wystarczająco dobrym wynikiem.
bad beat to by był kiedy koleś by sparqwdził all in górala, aczkowliek moge tez przystac na prpopozycje pawcia ze mógł podbic za 25 K minimum aczkolwiek wtedy dajemy takimm fishom ryzykantom mozliwosc dołozenia , co moze sie tak skonczyc jak sie skonczyło pozdrawiam górala jest na prawde dla mnie bardzo dobrym graczem wiele sie od jego analiz nauczylem ,
Pawcio mnie zastanawia mnie czy gdybyśmy oglądali transmisję w TV, widzimy że Góral ma AA, koleś J9s, Góral podbija do 24k, facet pasuje, czy nie gdybalibyśmy “szkoda że nie dołożył, może lepiej żeby Góral trochę niżej podbił…” 🙂
Bawi cię to? Ile ty miałeś takich zagrań we freerollach?
lol ale lamerskie zagranie 🙂
Pewnie, że bad beatów nie można uniknąć, ale to rozdanie według mnie można było rozegrać lepiej.
Ja tam uważam że zagrał ok, po prostu na siłę próbujemy wymyślić jak można było tego uniknąć, a bad beatów się czasem nie da uniknąć 😉
tomson poweruj na maxa poniewaz ich konsuming jest zbyt slaby zeby przebic twoj kontain gogo
Ja uważam, że zagranie all in preflop w ogóle nie wchodzi w grę. Mając asy chcemy wygrać jak najwięcej. Jednak podbicie Górala uważam, że było zbyt niskie. Zakładając, że przy stole było 8 graczy dał przeciwnikowi oddsy 1:2,6 co pozwala bardzo szerokiemu wachlarzowi rąk na sprawdzenie. Z drugiej strony pula była jeszcze na tyle niska w stosunku do stacków, że rywal spokojnie mógł się z niej wycofać po flopie. Natomiast przebicie do 24,000 pre flop spełniło by dwie funkcje. Po pierwsze wyeliminowałoby z gry tak marginalne karty jak J9 i pozwoliło zgarnąć Góralowi blisko 11,000, ewentualnie w przypadku sprawdzenia rywal byłby praktycznie pot-commited po flopie i musiały zagrać za wszystko. Sam jestem ciekaw co Góral powie o tym rozdaniu.
słuchajcie dwa asy pre flop to najmocniejsza karta , zwazywsszy na to ze koles nie limpowął tylko podbił ddaje do myslenia ze moze cos miec nie głupiego dlatego jezeli rzeczywiscie ma cos nei głupiego w stylu as K, as dama KK, QQ to i tak by dołozył tego all ina , z 2 anaszymi asami mamy przewage nad tymi kartami i podwajamy stacka, a jezeli koles fishował to by sie zrzucił i 6000 dobre
moim zdaniem za małe przebicie. w puli lezało 4tys z blindow i ante, koles bije do 6tys, w puli 10tys. przebicie musi byc przynajmniej do 20-25tys.
Indy, imo w dosc poznej fazie turnieju lepiej bezpiecznie zabrac blindy + ante + raise od tego kolesia bedac przygotowanym na jego call, niz nadziac sie na tripsy, f/s-drawy po malym reraise co widac tutaj 😛
karvo ja tam się nie znam, ale gdy blindy są takie wysokie i większość rozdań to blindstealin preflop, to chyba trochę szkoda z AA wziąć same blindy, co regularnie wszyscy robią z “byle lepszą ręką“… z AA lepiej chyba wciągnąć z jednego gościa…
“Tylko slaby gracz boi sie z Asami ogladac flop!” :P. ponadto szansa na to ze przeciwnik trafi tripsa, 2 parki, kolor lub draw do koloru sa male :P. Tym razem mial pecha zdarza sie taki jest poker
moim zdaniem powienien zagrac all in z tego wzgledu ze koles podbił do 6000 i włożeni do puli przez niego jeszcze 10 000 byłl na pół ryzykiem .wolalbym wziać jego 6000 niż oglądac ewntualnie flopa
Taki jest poker. Imo Góral nie mogl rozegrac tego lepiej, moze poza allinem przed flopem ale generalnie nie jestem nawet w 1/10 tak dobry jak on, takze nie osmielam sie krytkowac 😛
Moim zdaniem za mały reraise przed flopem, 6000 na ziemi nie leży jakby kolo zrzucił, Góral na co go szacowałeś przed flopem KK, QQ, AK?
zagranie z cyklu “obejrzę flopa i spierdalam” :/
o matko z J9 wchodzic, niewytrzymal bym chyba i bym tego kolesia ze stolu rozpie****
Góral zagrał poprawnie. Przeciwnik przyfishował z J9s do 16 tys przy stakach 60 co stanowi 1/3 jak można sprawdzić takiego beta z J9s? FISH!!
dlaczego górla ni poszedłeś all in pre flop z tymi asami
koles na pewno by sie zrzucił z tym nedznym walet 9
Właśnie niech ktoś na coś napisze w sprawie OUT-a Górala…
właśnie zobaczyłem OUT na zdjęciu Górala :/ a miało być tak pięknie :/
nie powiedziałem że nie masz prawa pisać – to po pierwsze.po drugie Twoja wypowiedź miała taki charakter. konstruktywnie mogę powiedzieć Ci, że jestem pewien tego iż Pan Jerzy chciał poprawić swoją grę live -> właśnie o tym był jego list: (cytat)
“W tym miejscu mam dla Ciebie złą wiadomość ? postanowiłem poprosić Cię o pomoc i opiekę”po trzecie to mój post nie był atakiem. chciałem tylko zwrócić uwagę, że pisanie rzeczy w stylu “kompletnego braku przygotowania do tej imprezy” nie ma wg mnie sensu.pozdrawiam 😉
nikogo nie krytykuje i nie pouczam, gdziez mi do tego, nie rozumiem tylko kilku wypowiedzi i licze ze ktos mi to konstruktywnie wytlumaczy,np. tak jak TIITs wyprowadzajac z bledu, rozumiem ze pisac maja prawo tylko prosi co na temat wiedza wszystko
muscle -> jak się czegoś nie rozumie, to się na ten temat nie wypowiada (nie mowiąc już nawet o krytykowaniu i pouczaniu)
Tak 6BB oznacza podbicie o równowartość 6 Big Blindów.
Zdrowiej Góral bo jak będziesz wyglądał na FT z zasmarkanym nosem 😀 GL!
Czy zagrac 6BB to oznacza zagranie 6krotnej stawki Big Blind? Wybaczcie za te poczatkujace pytania ;_) Niektorych moga irytowac.
nie moge się z tobą zgodzić, od czasu kiedy Pan Jerzy wygrał tickety na EPT nie zostało mu wiele czasu do pierwszego startu, mimo wszystko uważam że dobrze wykorzystał ten czas starając się grać na żywo, przyjechał między innymi do Nas do trójmiasta na lige pokera
relacja jest swietna to ni ulga watpliwosci, szkoda tylko ze Hajer nie pogral troche na zywo w Polsce przed turniejem, 11 ept- wielki sukces, a wypowiadal sie ze “niestety musze jechac” (o kopenchadze w komentach do listu otwartego) tego nei rozumialem i nie rozumiem kompletnego braku przygotowania do tej imprezy…
KQo oznacza króla z damą bez koloru , KQs oznaczałoby ze sa w kolorze(siuted)
UTG+1 oznacza gracza 2 pzoycje za blindami(UTG-under the gun czyli gracz mający ruch przed floopem bezpośrednio bo blindach)
KQo – król i dama w dwóch kolorach
T9o – dziesiątka i dziewiatka w dwóch kolorach
UTG+1 – druga pozycja za big blindem
Od niedawna się interesuję pokerem, czy ktoś może mi wyjaśnić co oznacza taki zapis: KQo albo T9o ?
Domyslam sie ze UTG+1 to pozycja o 1 w kierunku ruchu wskazowek zegara ale od kogo? Rozdajacego?Dzięki za odpowiedzi 🙂
Powodzenia Góral!
Przepraszam szanownego moderatora 😛
i doceniam wysiłki waszego reportera
poprostu takie oczekiwanie nadaje relacji zbyt dużego saspensu.
Hehehehe!! Nice one! Zgadzam się… choć polecam bardziej stanikomanię 🙂
Wyluzuj Jack, jeszcze się taki nie narodził co by wszytkim dogodził… Jak się komu nie podoba, to może poczytać blog o fotografii stereoskopowej….
I niby jak ma to robić, żeby pisać coś co 10 minut?? Ludzie, przestańcie się czepiać! Jak nie było żadnej relacji to było źle, jak jest już relacja (w zasadzie na żywo) to też jest źle. Najlepiej pewnie jakby tam ktoś stał z kamerą, a transmisja biegła prosto na PokerTexas, co? Ale wtedy też by było źle, bo tylko z jednego stołu by była relacja… Ło matko, co za ludzie…
Pisal przeciez ze jest przerwa to co ma pisac??
skoro ci za mało to znajdź sobie lepszą stronke
Go go Tomson. TLP FTW =]
za mało aktualizacji 🙁 z niecierpliwością co 10 minut odświeżam stronke z nadzieją wyczekując kolejnych newsów ! ale doczekać się nie moge
Tomson jedzie rinsami a Góral uw kontrola 😀 heheh
relacja live bedzie dopiero jutro i pojutrzen naturalnie – FT
jeszcze 10 wystepow mu zostalo ;)go go chlopaki !nie ma jeszcze dzisiaj live – tak mi sie wydaje ze napisane jest ze 22 i 23 bedzie transmisja a dzisiaj mamy 21
odbieracie transmisje live?
A ja mam pytanie jaki jest teraz poziom blindów ?
Gratulacje dla Hajjera!
Gratulacje dla Hajjera za pierwszy występ! Tak trzymać! Albo lepiej!
Mam wrazenie ze to przeradza sie w jakis maly zlot korespondencyjnych groupies, procz Karoliny oczywiscie – pozdrawiam 🙂
Misiu, walcz!!
a ja mam przeczucie, że Luca Pagano zostanie dzisiaj wyeliminowany przez pana Jerzego. I oby tak się stało…
Powodzenia panowie. Polska gora 😉
ciekawie stoliki wylosowali, gogo PL
i tak tylko ja Laseczki jestem tu na miejscu i najmocniej kciuki trzymam!
Tomson ma Billa Chena a Hejjer Luca Pagano. Zapowiada sie ciekawie
Gód Lak :*
GL :*
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.